Van de zomer vlieg ik van Parijs CDG naar Washington IAD met Air France. Met welk type vliegtuig vlieg ik?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

je kunt dit zelf zien door op de KLM website opnieuw je reis te plannen. Voor 1 augustus (willekeurige datum) zijn er twee vluchten; de ochtendvlucht AF0028 CDG 11.05 vliegt met een A380-800; de middagvlucht AF0026 CDG 16.55 vliegt met een Boeing 777-200.
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Mooi antwoord, +1 Zelf had ik niet gedacht dat er zoveel capaciteit op die route was, dus heb niet gekeken over er naast de A380 vlucht er nog 1 was.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Ik heb de middagvlucht!

Andere antwoorden (2)

Van Parijs naar Washington wordt veel met de Airbus A320 en de Airbus A340 gevlogen.

Voornamelijk de A340 wordt gebruikt voor deze lange afstanden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Staat 320 en 340 in A320 en A340 voor het aantal passagiers?
gvrox
10 jaar geleden
@unit, die A320 is hopelijk een typfoutje ? @antoni: nee, dat zijn gewoon typenummers die geen directe relatie hebben met het aantal passagiers. Bovendien verschilt het tussen de airlines hoe ze de stoelindeling maken, en dat kan flink schelen in het aantal passagiers.
Antoni
10 jaar geleden
Dank je wel voor je antwoord, gvrox! Leuk om te weten, die extra informatie in je antwoord!
De vlucht wordt vandaag en morgen uitgevoerd met een A380, dus vermoedelijk blijft dat deze zomer ook zo.

Toegevoegd na 6 minuten:
Washington is inderdaad 1 van de A380 bestemmingen van Air France, zie http://www.airfrance.co.uk/GB/en/local/guidevoyageur/destination/A380.htm
gvrox