Wat zijn de procedures bij het evacueren van een vlietuig?

Op vele filmpjes van trainingen voor cabin attendants zie ik dat tijdens het evacueren van een vliegtuig, eerst allerlei dingetjes worden gecheckt voor de deur open gaat en ook na het openen worden engele dingtjes gecheckt, nou was mijn vraag welk ''dingetjes'' er allemaal worden gecheckt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is te veel om hier uit te tikken.
Download de volgende PDF eens:
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het belangrijkste dingetje zal zijn: Zitten we niet meer in de lucht,anders zou het evacueren nogal definitief zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een deur open gaat na een noodlanding staat deze op ARMED. Dat wil zeggen dat de slide (glijbaan) eruit komt. Afhankelijk van waar je geland bent zal je dus de noodzaak van die slide moeten bepalen. Die kun je dus aan of uit zetten met een handel.