Hoe kan je zo goedkoop mogelijk met bagage naar portugal vliegen?

We zouden graag naar faro willen. We zijn met twee personen en alle twee een koffer van ong 20 kg. Nu vroeg ik me af of er een mogelijkheid is om zeer goedkoop te vliegen in september maar nu al te boeken. Je Ziet wel eens dat mensen zeggen wij reizen voor een paar euro. Maar waar kan je dat boeken dan? Hoe werkt dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor september zullen er voor Faro geen spectaculaire acties zijn (Faro dumpen ze in november). Waarschijnlijk boek je nu de voordeligste tickets. Vanuit Nederland zijn er 2 opties. Transavia en Ryanair. Bij beide boek je je vlucht exclusief bagagetoeslag.

Ik neem aan dat je ook accommodatie nodig hebt? Waarschijnlijk ben je goedkoper als je bij een touroperator een georganiseerde reis met vlucht en accommodatie boekt. Voordeel is dan ook dat de transfer naar je hotel geregeld wordt. Denk hierbij aan bedrijven als kras, Sunweb enz.

Toegevoegd na 8 minuten:
Wel een tip. De voordeligste tickets boek je op dinsdag, woensdag en donderdag
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als men heel goedkoop vliegen dan is dat meestal via een last minute aanbieding, maar dat gaat wel erg lastig als je van te voren al wil bepalen welke bestemming en welke precieze datum.

Ik raad je aan om te kijken op vliegwinkel.nl die vergelijkt alle vluchten van verschillende maatschappijen, en je zult nu ongetwijfeld vroegboekkorting kijken. Kijk ook naar vluchten vanuit verschillende vliegvelden, zoals Eindhoven, Schiphol, Brussel (als je in het zuiden van Nederland woont) en Rotterdam of eventueel in Duitsland als je daar in de buurt woont.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je voor "een paar euro" wilt vliegen dan kan dat niet door op een bepaald tijdstip te boeken. Je moet dan een soort van op het vliegveld gaan zitten wachten tot er een vliegtuig vertrekt met nog een plaatsje vrij.
Of dat uren of dagen of weken duurt, dat moet je maar afwachten.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is onzin. Bij een maatschappij als Ryanair zijn last second flights altijd duur en betaal je gegarandeerd de hoofdprijs
Reddie
10 jaar geleden
@goedkoopvliegenclub , dat geldt voor bijvoorbeeld zakenlieden die persé meteen willen vliegen. Die betalen inderdaad de hoogste prijs. Dat gaat zelfs zo ver dat andere passagiers worden "omgekocht" om een latere vlucht te nemen, tegen vergoeding van de gehele of gedeeltelijke prijs.
Als je mijn antwoord goed leest staat bij mij juist het tegenovergestelde. Afwachten of er nog een plaatsje is. Dat is extra inkomsten voor de maatschappij.