Ik ga over 2 weken op vakantie en vlieg met Transavia kan ik mijn telefoon als deze op vliegtuigmodus staat gebruiken als mp3 speler?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee dat mag niet. maar in de praktijk wordt er niet moeilijk gedaan als hij in vliegtuigmodes staat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Compleet uit bij opstijgen landen. Verder flight mode. Dat mag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mobiele telefoons moeten gedurende de gehele vlucht compleet uitgeschakeld zijn. Je mag je mobiel ook niet in vliegtuigmodus zetten. Dit om communicatiestoornissen in de cockpit te voorkomen. Het is dus voor je eigen veiligheid.

Elektrische apparatuur zonder antenne, dus bijvoorbeeld een mp3-speler, mag wel worden gebruikt tijdens de vlucht. Tijdens het opstijgen en landen moet deze ook volledig uit zijn en opgeborgen zijn.

Je mag dus niet je mobiel gebruiken. Een mp3-speler mag alleen tijdens de vlucht.