Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel gates heeft Schiphol?

Voor ons onderzoek willen wij graag weten hoeveel gates Schiphol in totaal heeft tot op de dag van vandaag. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
25.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pak het plattegrondje en ga ze tellen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist. Iets onderzoeken betekent: iets zelf onderzoeken!!! Ga naar de site van Schiphol en onderzoek!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou ik heb geteld maar ik denk dat je zo tot andere getallen komt, zo makkelijk is het niet, ik weet ook niet of alles er op staat dus de vraag is vooral: welke plattegrond gebruik je van welke site?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je de plattegrond zelf wel eens gezien? De gates (exacte nummering) worden hier niet op vermeld!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met het plaatje in de bron kom ik op 112 gates.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Schiphol heeft 93 gates en 131 opstelplaatsen. Dit wordt genoemd bij 31 seconden in het filmpje over gate-planners op Schiphol (zie bron).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
93 officiele.
En daar er ook nog een B platform is waar vliegtuigen zonder Gate geparkeerd staan zijn er veel meer VOP vliegtuig opstelplaatsen dan gates. Passagiers voor deze opstelplaatsen op het B platform worden met bussen heen en weer gebracht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding