Op welke baan landt de A380?

Hallo, Zondag wil ik naar Schiphol om de A380 te zien. wie weet op welke baan ik het meeste kans maak hem te zien? Gr. Jesse"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10K

Antwoorden (2)

Het vliegtuig komt aan rond 13:30 en vertrekt rond 15:30. Houdt bij de aankomst minimaal een half uur speling voor een eerdere aankomst. Het bepalen van het baangebruik kan inderdaad moeilijk zijn, maar niet onmogelijk. Ik adviseer www.lvnl.nl in de gaten te houden voor het baangebruik. Indien twee banen in gebruik zijn landt het vliegtuig normaliter op de oostelijke baan (m.u.v. Oostbaan). Indien u een scanner heeft kunt u de frequenties gebruiken om te luisteren waar hij landt.

DIT HEB IK ALS MAIL GEHAD VAN vliegtuigspotter.nl.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is inderdaad een dagelijkse vlucht (ook in het weekend). ( toevoeging)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er wordt een wind vanuit t zuiden verwacht, dus zal hij vermoedelijk op de Polderbaan(18R) of de Zwanenbrugbaan(18C) landen. Meestal landt ie op 18C maar dit is natuurlijk nooit een garantie