Het vliegveld op Curacao heet "Hato Airport" of "Curacao International Airport" .Het vliegveld heeft één start baan is 3400 meter lang en 60 meter breed. Het vliegveld is geschikt voor alle soorten vliegtuigen, voor regionale en internationale vluchten. Het vliegveld is niet al te groot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het grootste vliegveld ter wereld is qua oppervlakte bijna 2x zo groot als heel Curacao ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben ik heel benieuwd welk vliegveld dat is want ik ken em niet