Waar in Nederland kan je dicht bij (kleine) vliegtuigen komen?

Het boeit niet wat voor vliegtuigen maar ik bedoel dichterbij dan een panorama dek.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ik vind vliegveld Midden-Zeeland heel leuk. Ze hebben een goed restaurant met een heel groot terras waar je lekker in het zonnetje kunt zitten. De vliegtuigen staan allemaal op de grasbaan bij het terras, met de neuzen naar het terras toe. Op een mooie dag zijn daar heel veel vliegtuigen en helicopters te zien als je daar zit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zal ik zeker eens naartoe gaan!

Andere antwoorden (6)

Als je ze wilt zien landen kan dat hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Polderbaan#Spottersplaats
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de kleinere locale vliegveldjes, waar onder andere ook zweefvliegers actief zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga, zoals gezegd, eens naar een klein, lokaal vliegveld, zoals vliegveld Midden Zeeland of Paracentrum Texel (zie foto's). Op Texel kun je ook parachutespringen of een rondvlucht maken boven het eiland.
Plaatje bij antwoord
11 jaar geleden
Vliegveld seppe in bosschenhoofd (bij Roosendaal in de buurt)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgensmij zijn er tegenwoorig weer bustours over de platformen van schiphol, en als je ook in Duitsland zou willen kijken kun je naar Borken-Hoxfeld gaan, ik doe daar zelf ook aan zweefvliegen en er zijn ook motervliegtuigen.