Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou het mogen dat ik mijn Iphone de simkaart eruit haal dan muziek mag luisteren in vliegtuig (transavia)?

Ik vind het een beetje onduidelijk ene jaar mag het wel andere jaar niet, ligt natuurlijk aan de vliegmaatschappij maar mag het bij Transavia, en kan het kwaad als ik het toch gewoon doe, ( niet dat ik dat verwacht)

Toegevoegd na 4 minuten:
Ja oke vliegtuig modus maar weten jullie uit ervaring dat het mag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij Transavia.com mag je iPhone gewoon op de flight modus, behalve tijdens de start en de landing. Dit wordt ook gezegd in de veiligheidsvideo aan boord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je kan je iPhone gewoon in Vliegtuigmodus zetten bij Instellingen, dan kun je gewoon muziek luisteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat kan geen kwaad. Je mobiel zoekt immers geen netwerk op dat moment. Misschien kun je inderdaad beter hem gewoon op vliegtuigmodus zetten ^^.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat maakt niet veel uit want dan zou je telefoon nog steeds een Wi-Fi signaal kunnen zenden/zoeken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Daarnaast is het ook zo dat het technische verhaal soms niet eens uitmaakt en ze je sowieso dwingen om hem uit te zetten, ook dus als je hem op vliegtuigmodus zet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haal je simkaart uit je iphone en zet hem op vliegtuigmodus dan mag je er alles mee doen. Ook spelletjes enzo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is nogal zinloos om je SIM-kaart uit de telefoon te halen, zolang je de vliegtuigmode niet hebt ingeschakeld kan het toestel nog steeds het alarmnummer bellen en dus signalen uitzenden.
In vliegtuigmodus mét SIM-kaart is alle communicatie uitgeschakeld, SIM kan dus blijven zitten, kan je hem ook niet verliezen.
Ik heb gevlogen met transavia, je telefoon in vliegtuigmodus zetten heeft hetzelfde effect als je simkaart eruit te halen; in beide gevallen staat de telefoonfunctie uit. Maar dat maakt niet uit bij transavia, alles moet uit staan tijdens het opstijgen en tijdens de landing, geen uitzonderingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voordat je je zitplaats neemt vraag je het even aan de stewardess of je hem op vliegtuigmodus mag zetten. Grote kans dat ze dan ja zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding