Voor een schoolproject moeten we revenues per kilometer en cost available seats voor de airbus a380, iemand een idee waar we dat kunnen vinden?bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Is niet te berekenen.
Elke maatschappij heeft deze kist op zijn eigen manier ingedeelt. En dan ook nog eens diverse klassen.
Daarnaast is elke vlucht anders. Het weer, de afstand etc etc spelen allemaal mee.

Als deze vraag zo komt van je leraar vertel hem dan dat hij een onmogelijke vraag stelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.emirates.com/nl/english/index.aspx?cid=GoogleSEM10NL9263&pkw=yes boek dan een vlucht Londen-Dubai en dan heb je sowieso een A380