-Zorg ervoor dat je goed uitgeslapen bent.
-Kijk de eerste uren zeker niet naar de klok.
-Probeer te praten met iemand die naast jou zit.(indien nodig maak kennis,kan altijd interessant zijn)
-Pak een goeie boek mee.
-Neem enkele goeie tijdschriften mee waarin je veel kan lezen.
-Normaal gezien mag je uwe benen strekken een paar tourtjes in den vliegtuig mag(niet tijdens het opstijgen en dalen aub)
-Normaal gezien is het gebruik van je mp3 toegestaan(best eens vragen aan de hostessen daar)

Dit adviseer ik je!
Ik doe dit ook als ik een lange vliegreis als de jouwe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Veel inspanning verrichten voor je het vliegtuig instapt, dan kan je lekker 11 uur slapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vlieg om half 10 's morgens, en heb dus de nacht ervoor kunnen slapen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bovendien is het helemaal niet fijn om doodop in het vliegtuig te zitten, want echt aan je rust kom je in het vliegtuig niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nachtje doortrekken dan?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stond niet in de vraag
Probeer je vooral niet te vervelen. Neem een laptop, boek, mp3 of gameboy ofzo mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gameboy? bestaat dat nog? :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die bestaat.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
de mp3-speler zal nauwelijks boven de herrie van het vliegtuig uitkomen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan watvoor soort vliegtuig het is he, ik heb er in eentje gevlogen waar ik gewoon muziek kon luisteren.
En met gameboy bedoelde ik meer iets als draagbare spelcomputer zoals DS, xperia, psp enz...
Trek gemakkelijke, loszittende kleren aan, zorg dat je iets leuks te doen hebt zoals lezen of puzzelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boek een stoel aan de kant van het gangpad zodat je altijd makkelijk op kan staan om naar de WC te gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je wat om te doen bij je hebt. Bijvoorbeeld een boek om te lezen of te puzzelen, een spelletje, of handwerkje. Wat betreft kleding is het handig om iets uit of aan te kunnen doen als je het te warm of te koud hebt. Toiletspullen in je handbagage zodat je je wat kunt opfrissen (hou rekening met de 100 ml flesjes).
12 jaar geleden
Doe laagjeskleding aan die lekker zit. Het kan fris zijn in het vliegtuig door de airco, maar soms is het erg warm. Door dunne laagjes aan te doen, kun je iets uitdoen.

Neem een goed boek mee.

Neem vochtige doekjes mee. Lekker om je mee op te frissen, maar ook om eventuele sporen op de wc-bril te verwijderen.

Als je onrustige/vermoeide benen hebt bij lang stilzitten, doe dan een steunpanty aan onder je kleren. Beetje truttig, maar niemand die het ziet en je hebt er echt baat bij.

Neem oordopjes mee tegen lawaai.

Neem een hoofdtelefoontje mee met zo'n plug die je ook in het vliegtuig kunt gebruiken.

Zorg dat je iets bij je hebt waarmee je kunt betalen op het vliegveld van het land van aankomst.

Bereid je voor op een hele hele lange vervelende vliegreis, dan valt het altijd mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Veel energie gebruiken. Zodat je zo moe bent, meteen gaat slapen in de vliegtuig.
- Als je lang slaapt in vliegtuig, is reis zo voorbij.
- Bezighouden in vliegtuig met lezen, films en games.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buiten het meenemen van een boek en tijdschriften, heb je op langere reizen onboard entertainment.
Kan je film kijken, spelletje doen. etc etc.

En vooral denk niet steeds aan de lengte van de vlucht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je vliegen echt niet leuk vindt, net als ik, neem dan een slaappil, elf uur later laat je je weer wekken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het zooo saai; maar ja "luxeprobleempje"denk ik, je "moet"wat als je naar de zon wilt:)
Weinig slapen, zodat je aan boord wat kan slapen. Zorg dat je het eersteling aanhoudt van de tijdzone waar je in wilt zitten. Dat zijn eigenlijk de belangrijkste dingen. Het zitten duurt lang maar omdat er niks gebeurt is het achteraf niet zo lang.