Moet je betalen voor vliegtickets als je hebt gereserveerd of vervalt de ticket als je niet betaald?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Hangt af van de voorwaarden, waarmee je accoord bent gegaan, op het moment dat je de reservering hebt gedaan.

In de voorwaarden staat ongetwijfeld beschreven, hoe een en ander wordt afgehandeld, op het moment dat de besteller niet betaald.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je hebt gereserveerd blijft je verplichting tot betalen staan ook al ga je niet. Wellicht kun je je reservering via de maatschappij annuleren. Zie de algemene leveringsvoorwaarden van de vliegtuigmaatschappij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij jou gereserveerde ticket laat vervallen Dan moet je een boete betalen .
En de hoogte van de boete hangt af van wat de tijdsduur
tussen annuleren en vertrek .
Dus als die vlucht volgende week is dan krijg je een boete van 100 % .
En bv volgende maand 75 % boete over de ticket prijs .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals eerder vermeldt ligt dit aan de voorwaarden waar je mee geboekt hebt. Over het algemeen, Hoe duurder je ticket hoe meer er mag. Houdt er rekening mee dat je je luchthavenbelastingen kan terug vorderen