Zijn er ook puppy vluchten bekend in Nederland en daarbuiten? Alleen binnen europa!

Ik ben er naar op zoek, maar kan er even niet veel over
vinden..
Zeg maar ik koop een hond in Italie en wil hem sturen naar Nederland!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

puppyvluchten bestaan niet, dat zou erg oneconomisch zijn.
wel kan je een pup/hond gewoon per vliegtuig versturen, hij of zij gaat dan mee in het ruim op een gangbare vlucht.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke
heb je een bron...
want dat klinkt interessant
Rieneke1
13 jaar geleden
ga eens neuzen op de sites van vliegmaatschapijen, de regels kunnen onderling verschillen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi rieneke...
ik heb het gevonden, idd bij transavia kan je honden mee op een vlucht meegeven, met natuurlijk alle geldige documenten, en inentingen..
bij ryanair zijn ze wat moeilijker in hun eisen maar goed, die hoef ik niet, want dan zou ik helemaal naar rome moeten, en dat vind ik te ver... bedankt...

Andere antwoorden (1)

Als je geld zat hebt zal dat wel kunnen denk ik bel de KLM. Maar je kunt er ook gewoon naar toe rijden.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat bedoel ik niet...
in plaats van rijden naar nederland, dat je een hond kan versturen met een vliegtuig..
ik sprak iemand die mij vertelde van puppy vluchten , zij kent die alleen vanuit amerika, maar zijn die ook in europa dan?