Is er al een stoel gereserveerd of niet?

Nou heeft mijn man een vlucht naar hong kong geboekt met cathay pacific voor in de zomer. Nou weet ik niet of hij al een stoel geboekt heeft of niet er staat onder ST(neem aan dat het seat betekent) OK ,betekent dat dat er al een stoel gereserveerd is of bedoelen ze daar iets anders mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hebben ze ook staanplaatsen dan?

Het beste antwoord

U kunt uw stoel via Manage Mijn Boeking van 180 dagen tot maximaal 48 uur voor vertrek van uw vlucht aanvragen.

Als u uw stoel 48 uur voor vertrek van uw vlucht wilt aanvragen kunt u dit via Online Check-In doen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan inloggen via Manage mijn Boeking;
http://www.cathaypacific.com/cpa/nl_NL/manageyourtrip/managemybooking
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het lijkt me dat wanneer er er een vlucht geboekt is of wordt dat je ook plaatsen erbij boekt