Nee, eerder een nachtmerrie. De enorme researchkosten die een nieuw toestel altijd met zich mee brengt, vertalen zich nog niet in inkomsten. Keer op keer werd de levering uitgesteld door technische problemen en motoren die niet zo zuinig zijn als beloofd.
Nu, met de kredietcrisis, annuleren vele maatschappijen hun bestellingen.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het project is vertraagd, zal wel door de crisis komen, zou 2013 op de markt komen, maar dat halen ze niet... Dus afwachten maar...

Zolang het geen realiteit is, is het wel een droom van Boeing, nog steeds...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, Die kist komt er wel.
Ook airbus heeft veel problemen gehad.