Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

omstandigheden in een 767 toestel van US airways?

hallo.
wij gaan op vakantie naar Amerika. nu moeten we rond de 15 uur vliegen en was ik toch wel benieuwd naar de ervaringen. het is een 767 boeiing. zitten er tv'tjes in elke stoel? is er genoeg beenruimte? aardig personeel? lekker eten? bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
778
Kimath
12 jaar geleden
Hoe kunnen wij nu weten of het personeel aardig is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vraag alleen of je er ervaring mee hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verschilt per luchtvaartmaatschappij.....
Kimath
12 jaar geleden
Wij weten niet met welke luchtvaartmaatschappij je gaat, op wel tijdstip en welk personeel er op dat moment aanwezig is.
Ik ken niet persoonlijk iedereen van het luchtvaartpersoneel, dus ik kan je niet zeggen of ze aardig zijn. Niemand kan dat.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

nou tvtjes weet ik niet zeker wel genoeg been ruimte meestal aardig personeel lekker eten vind ik dan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, je hebt pech, tenzij je business class vliegt heb je geen eigen TV met een groot keuzemenu, je zult het moeten doen met de schermen die boven het gangpad hangen.
http://seatexpert.com/seatmap/348/US_Airways_Boeing_767-200_%28International%29/

En in mijn optiek heb je nooit genoeg beenruimte in een vliegtuig. In dit geval is de pitch (de ruimte van de achterkant van de ene stoel, tot de achterkant van de volgende stoel, zie afbeelding) heb je zo'n 33 inch.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, het personeel. Het zijn Amerikanen, dus ze zijn extreem aardig, op het slijmerige af, zit in de service cultuur.

En lekker eten... Het meeste vliegtuigvoedsel is vrij standaard. Het is prima binnen te houden, maar in mijn top 10 van lekkerste maaltijden ooit zal het nooit binnen komen.

Maar goed, een vliegtuig is vooral een manier om ergens snel te komen. Varen duurt een stuk langer en die 15 uur kom je ook wel door.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens seatguru is de pitch zelfs slechts 31 inch :-( http://www.seatguru.com/airlines/US_Airways/US_Airways_Boeing_767-200.php Op die site kan je trouwens ook nu al zien welke films er de komende maand tijdens de vlucht vertoond gaat worden.
Wet je zeker dat je met een 767 vliegt? Ze komen heel vaak met een 772
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding