Zou je met een pulse jet aangedreven vliegtuig door een wolk vulkaan as heen kunnen vliegen?

Toegevoegd na 3 uur:
op grote hoogte?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dat is niet mogelijk.

De luchtinlaat van de pulsejetmotor zou flinke schade kunnen oplopen door de stof en stenen in de wolk rond de vulkaan.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik bedoelde op grotere hoogte zoals bij de aswolk van de uitbarsting in ijsland

Andere antwoorden (1)

je kan nooit door een aswolk.
Je vliegtuig inclusief ramen worden namelijk volledig gezandstraalt.

Je ramen zijn binnen een seconde melkwit