Is er ook een sms dienst voor in het vliegtuig dat je kan kijken waar je precies vliegt?

Ben benieuwd of er ook een soort smsdienst is om te kijken waar je bent of een andere mogelijkheid. Ik heb namelijk geen internet op mijn telefoon.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, want in het vliegtuig heb je (nog) geen gsm- of wifi bereik.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Helaas is onderstaand niet waar, althans niet meer waar.
Vroeger was het niet mogelijk maar inmiddels zijn diverse vliegtuigmaatschappijen aan het testen met Wifi in het vliegtuig.

Zie:

http://corporate.airfrance.com/en/press/press-releases/article/item/air-france-and-klm-launch-inflight-wi-fi/

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar om een antwoord te geven op je vraag; je kan via de app. filghtradar24 op je mobiel per seconde zien waar je vliegt middels je vluchtnummer....real time.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dit heb je niet in de vliegtuigen. Verder heb je meestal wel tv'tjes in het vliegtuig hangen waar eens in de zoveel tijd even op het scherm komt waar je vliegt, hoe hoog, hoe snel en wat de aankomsttijd is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit ziet er zo uit