Dat is best lastig te vinden, en dat zou je niet verwachten.

Kijk je naar onderstaande lijst van incidenten (hoeft dus niet altijd een crash te zijn, maar kan ook bijvoorbeeld een kaping zijn) van Wikipedia, dan is de topper TWA
Trans World Airlines (1930 - 2001, daarna opgekocht door American airlines).

Trans World Airlines, 24 incidenten
Aeroflot, heeft slechts 23 incidenten gehad
Pan-Am, heeft 21 incidenten gehad

Maar als je de kapingen van TWA wegstreept, dan staat Aeroflot toch weer bovenaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk zomaar Aeroflot...