kan ik ook nederlandse kerstzegels gebruiken voor post naar het buitenland?

En moet ik dan ook een priority zegel er bij plakken?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
3.2K
Pieterke
2 jaar geleden
Neem even contact met Post.nl op via social media . Zij kunnen je het juiste antwoord geven. Meestal krijg je snel antwoord..

Antwoorden (1)

Ja(ik neem even aan dat je "decemberzegels" bedoelt) dat kan.
Er is zelfs voordeel als je een kerstkaart stuurt naar het buitenland.

https://www.postnl.nl/versturen/postzegels/speciale-postzegels/decemberzegels/
Hoe gebruik je de decemberzegels?
Plak je decemberzegels op post met een minimumformaat van 14 x 9 cm. Je kunt de decemberzegels gebruiken om post te versturen met een gewicht tot en met 50 gram, in plaats van 20 gram. En wil je een kerstkaart naar het buitenland sturen? Dan heb je maar 2 decemberzegels nodig voor elke bestemming wereldwijd!

https://www.postnl.nl/klantenservice/tarieven-postzegels/postzegels-gebruiken/decemberzegels/
Decemberzegels gebruiken voor post naar het buitenland
Wil je iemand in het buitenland verrassen met een kerstkaart? Ook daarvoor kun je onze speciale kerstzegels gebruiken. Plak 2 decemberzegels op je post voor elke bestemming wereldwijd!