Ja. Deze postzegels zijn nog steeds geldig. Let er wel op dat je genoeg postzegels plakt, passend bij het actuele verzendtarief. Je kunt hiervoor ook speciale ‘bijplakzegels’ gebruiken.

Postzegels met waarde in guldens
Deze postzegels zijn niet meer geldig. Ongebruikte zegels kun je helaas niet inruilen voor geld of nieuwe postzegels.
.
Nederland 1 en 2, Europa 1 en 2 en Wereld 1
Sinds juni 2010 bestaan de postzegels Nederland 1 en 2, Europa 1 en 2 en Wereld 1. Bij deze zegels hoef je niet bij te plakken.
SimonV
2 jaar geleden
LeonardN
2 jaar geleden
Ik ben in de war door wat er in je antwoord staat en wat er in je link staat. "Je kunt hiervoor ook speciale ‘bijplakzegels’ gebruiken."
vs.
"Je kunt deze postzegels dus nog gewoon gebruiken. Je hoeft ook geen zegels bij te plakken."\ Zover ik het juist altijd begrijp is dat je ervoor moet zorgen dat je "1" plakt op een binnenlandse brief. Ongeacht wat nu het huidige tarief is voor de postzegel.
Dit jaar kost een postzegel "1" 96 cent.
Vorig jaar kostte deze postzegel "1" ik roep wat 92 cent.
Dan hoef je dus niet 4 cent bij te plakken als je die nog hebt.
Want "1"="1"
SimonV
2 jaar geleden
De vraag gaat niet over zegels Nederland 1 en 2, neem ik aan. Deze bestaan sinds 2010. Die blijven wel geldig, zonder bijplakken.
LeonardN
2 jaar geleden
Ahhhh. Nu snap ik hem. Dank voor de uitleg/toevoeging.