Is er een manier om erachter te komen wanneer mijn pakketje bezorgd wordt?

Het betreft een pakketje dat mijn Amerikaanse vriendin naar mij heeft opgestuurd. Zij heeft geen Track&Trace ontvangen. Is er een manier om erachter te komen wanneer ik het ontvang, bijvoorbeeld via PostNL?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Nee dit is niet mogelijk, omdat je dan technisch gezien ook pakketjes van je buren zou kunnen inzien en dat ook weer andersom. Klinkt als een wereld op zijn kop. Wel zou je aan je vriendin om zo'n Track&Trace code kunnen vragen.

Toegevoegd na 41 seconden:
Sorry, als zij geen code heeft ontvangen dan is het onmogelijk. Want het pakketje is al onderweg.