Ik heb een envelop afgelopen donderdag gestuurd maar diegene heeft het nogsteeds niet binnen wat moet ik doen ?

Help me Aub

Toegevoegd na 23 seconden:
Via de Post NL

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
December maand duurt het altijd langer voordat post aan komt, maar met PostNL weet je het nooit.
Ik heb zo vaak totaal geen brieven ontvangen die verstuurd waren aan mij (zelfs rekeningen en de daarop volgende aanmaningen) totdat ik opeens gedaagt werd voor de kantonrechter, die post kwam dus wel door.....
Kostte mij 750 euro door de slechte service die PostNL heet maar geld van hen krijg je niet omdat het niet aangetekend was verstuurd. Ja hallo.
Ooit een brief gekregen die bestemd was voor iemand in Weert, postcode stond er duidelijk op, straat ook alleen het nummer was hetzelfde. Moet je weten dat ik 150 kilometer verderop woon....
Dus het is altijd een verrassing met PostNL, komt het wel aan of niet. Ik doe zo min mogelijk met PostNL, te onbetrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Donderdag hoe laat?
Was de bus al geleegd (meestal na 17.00 uur)?
Via Postnl, Sandd, ..... ? Verder, zoals aangegeven: december kan de post langer onderweg zijn en maandag wordt (bijna) niet bezorgd.

Antwoorden (3)

De post doet er rond deze dagen langer over dan normaal, vanwege alle kerstkaarten. Op de site van PostNL zie je wat de verwachte bezorgdatum is.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vreemd, kerstkaarten verstuurd in gesloten envelop met gewone postzegel op woensdag 20/12 voor 18.00. Nu op zaterdag(avond) is nog niet een bezorgd. In het Noorden Midden Westen van het land, zou je toch verwachten dat 3 dagen genoeg is. Niks volgende dag, klopt niet.
Met streekpost is dit meestal één dag later maar post verder weg duurt meestal twee dagen.
Zat hij er zaterdag niet tussen zal diegene de brief waarschijnlijk vandaag krijgen.
Let wel op maandag wordt er niet bezorgd.
6 jaar geleden
wachten, de brief komt vanzelf. Helemaal in de winter kan het wat langer duren dan gewoonlijk door het slechte weer!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
15 kaarten die ik 45 jaar geleden heb gepost zijn nu nog niet aangekomen en zo slecht is het weer ook weer niet hier