Hoe krijg neem je contact op met UPS?

Ik heb een pakket besteld en die zou ik dus ergens moeten afhalen. Nou ben ik bij die locatie geweest en zeggen ze dat die daar niet licht. Volgens hun ligt die bij de Formido maar als ik daar naar toe bel krijg ik te horen dat mijn pakketje daar ook niet ligt. Nu wou ik de UPS klantenservice bellen maar aan dat nummer heb ik dus ook helemaal niks want je krijgt niemand aan de lijn. Dus mijn vraag is hoe kom ik in contact met een UPS medewerker?

Toegevoegd na 40 seconden:
De titel klopt niet helemaal zag in net maar ik neem aan dat jullie het wel begrijpen ;)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.9K
sterredag
6 jaar geleden
Staat er iets specifieks als je het pakket traceert via de website? https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_NL

Antwoorden (1)

Door dit telefoonnummer te bellen.
Krijg je een UPS medewerker aan de lijn en kan je jouw probleem voorleggen en vragen naar een oplossing. Succes!

Tel.: 020 50 40 500

Zandsteen 22
2132 MR Hoofddorp
Nederland