Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de gemiddelde kosten voor een bedrijf per kilometer om een pakketje te bezorgen?

Stel ik heb een bezorg dienst en lever pakketjes af aan huis, hoeveel zou het mijn bedrijf kosten per kilometer om uiteindelijk het pakketje te kunnen leveren.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.3K
ronron1212
7 jaar geleden
Als de pakketjes snel te leveren zijn en de afstanden klein of als de afstanden groot en de pakketjes snel te leveren zijn. Zo zijn er wel een paar zaken te bedenken die je kilometerprijs sterk beïnvloeden.
tinus1969
7 jaar geleden
De kilometerprijs is niet zo interessant; de chauffeur is namelijk duurder dan de auto. De prijs wordt voor een groot deel bepaald door de TIJD die je nodig hebt.
ronron1212
7 jaar geleden
@tinus1969 dat is allemaal in een kilometer prijs te bepalen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat hangt af van verschillende factoren.
Heb je een duur bestelbusje wat terugverdiend moet worden.
Is het een eenmanszaak of heb je personeel in dienst of als ZZP'er?
Heb je een pand of alleen een magazijn?
Zijn er AOV's afgesloten?

Dat speelt allemaal mee in het bepalen van de prijs voor de rit of zelfs per kilometer.
Ik denk dat je per kilometer rond de 0.70-3.20 best wel kan vragen afhankelijk van het pakketje en de bestemming.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding