Tot hoe laat komt de TNT pakketjes bezorgen?

Mijn tijdvak was vandaag eigenlijk al tussen 10.00 - 12.00 uur, maar de bezorger is nog niet geweest. De website Track&Trace geeft wel aan dat de bezorger vandaag nog zal komen. Maar tot wanneer rijdt TNT post?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15.3K

Het beste antwoord

De website van PostNL (inmiddels zelfde bedrijf als TNT post) is daar niet duidelijk over. Misschien staat het er op, maar ik kon het daar niet vinden. Wel heb ik wat ervaring met TNT en PostNL.

We hebben een periode gehad dat onze pakketjes steeds later en later bezorgd werden en we waren daar erg verbaasd over. Toch maar eens gebeld met TNT. Ze geven aan dat voor gewone pakketbezorging hun eigen mensen om 20.00u terug op hun post moeten zijn. Daarna bezorgen ze niet meer. Wel maken ze gebruik van inhuur. Het kan voorkomen dat ingehuurde bedrijfjes namens TNT pakketjes bezorgen tot uiterlijk 22.00u. Het laatste dat wij hebben meegemaakt was iets over half 10. Track en trace blijkt dan ook niet zo erg goed te werken. Wij kregen om 20.00u te zien dat het pakket was afgeleverd, maar pas om 21.30u werd er aangebeld. Bleek dat de bezorger hem zelf al vooraf had gereedgemeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

PostNL pakketbezorging kan tot wel max. 21:30 aan de deur komen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kan via jouw link de half 10 niet vinden, moet ik ergens doorklikken?
Powergen
11 jaar geleden
Ja, klik op overkomstduur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, maar dat gaat om brievenbuspost. Misschien gelden dezelfde tijden wel voor pakketjes, zou kunnen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou wij mogen al bezorgen na 17 uur, en zeker niet na 18 uur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het dus alleen over brievenbuspost.
Die tijdvakken zijn erg vervelend voor de chauffeurs, omdat die alleen maar een tijd aangeven waarop ze normaal gesproken ongeveer bij jou in de buurt zijn. Als er dus een keer sneeuw ligt (zoals nu) gaat het bezorgen langzamer en haalt de chauffeur zn tijdvak niet. Zelfde geld als hij een rustige dag heeft. Dan zou hij zo maar eens eerder kunnen zijn. De bezorger krijgt dan vervolgens een hoop gezeur over zich heen. Over het algemeen is het zo dat de chauffeur net zolang doorgaat tot alle pakketten voor die dag bezorgd zijn. Als jij dus op internet ziet dat het pakket in de bestelbus van de bezorger onderweg is dan kun je er vanuit gaan dat het vandaag nog komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar om nu te verlangen dat de klant van 9 tot 21.30u thuis blijft, is wel ernstig. Anders moeten ze gewoon ruimere tijdsvakken maken voor de ochtend, middag en avond. Dan kan ik met bv. Boodschappen er rekening mee houden.