Ik heb de verkeerde woonplaats opgegeven bij mijn bestelling, maar wel goede postcode en straat. Maakt dat uit?

Ik heb prongeluk verkeerde woonplaats gedaan maar de postcode en de straatnaam is wel goed. Moet ik me zorgen maken voor een verkeerde bezorging of komt hij gewoon bij mij aan ?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
7.1K

Antwoorden (2)

Heb je post naar jezelf gestuurd?
De postsorteermachine let op postcode en huisnummer, dus je post komt wel aan. De postcode hoort nl. bij jouw adres, in jouw woonplaats. De ervaring leert: post geadresseerd aan 35.. AB Amsterdam, terwijl postcode 35.. Utrecht is, komt aan in Utrecht (misschien wel met wat extra vertraging).
3 jaar geleden
De post wordt gesorteerd op postcode en huisnummer. Komt dus waarschijnlijk wel aan.