hoe lang duurt de verzending van post naar Frankrijk?

Ik wil een kaart naar Zuid Frankrijk sturen. Hoe lang duurt het voordat hij aankomt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
22.6K

Het beste antwoord

Meestal 2 dagen, maar veel hangt af van het distributiekantoor in Frankrijk zelf. Ook plaats en dorp is van belang. Post.nl kan zoveel zeggen als ze willen, maar de bestemmingsplaats is bepalend en daar kun je niet zoveel over zeggen. Het kan 2 dagen zijn, maar misschien ook wel 4 of 5.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De TNT geeft op haar website aan: 2-3 dagen.
Kijk op de site (link hieronder) bij overkomstduur.