kan je met een metro dagchipkaart ook streek verbindingen van de trein gebruiken? (zoals amsterdam cs - amsterdam sloterdijk?

zoals je vroeger ook met de buskaart kon doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, een metrodagkaart is alleen voor de metro. Sowieso gaat de trein anders dan alle andere vervoersbedrijven want je moet speciaal 'reizen op saldo met de trein' activeren op je chipkaart. Dat kan via internet waarna je je bestelling moet ophalen bij een ophaalpunt in bijvoorbeeld een Albert Heijn.

Maar het korte antwoord op je vraag: nee, een metrodagkaart is alleen voor gebruik in de metro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ha, die Stevebravo;

Op onderstaande webpagina is te vinden waar je met welk product kunt reizen. En anders is er vast wel een informatienummer te vinden ergens op die site om verder te vragen.