Wat kost een treinticket van Amsterdam centrum naar Eindhoven luchthaven?

Hallo,

weet iemand wat een treinticket van Amsterdam centrum naar Eindhoven luchthaven zo ongeveer kost?

P.S.: weet iemand toevallig ook hoeveel overstappen er zijn van A'dam Centrum naar Eindhoven luchthaven? Of zijn er ook rechtstreekse treinen?

Ik ben 23 jaar en student...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kost (2e klas):
vol tarief: 19,53 euro.
Gereduceerd tarief (met korting): 12,53 euro.

Er gaat van Amsterdam Centraal een directe trein naar station Eindhoven. In station Eindhoven stap je over op een bus. (in mijn zoektocht lijn 401) Je hebt dus één overstap.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een enkeltje naar Eindhoven is 18 euro. Vandaar moet je met de bus naar het vliegveld. Dat is in Eindhoven nog niet zo groot dat het een eigen station heeft. Die prijs is zinder korting, dus als je studentenkorting OV hebt is het minder natuurlijk
en oja max 1 keer overstappen

Toegevoegd na 9 minuten:
oeps ik heb vanaf schiphol gerekend, maar veel zal dat niet schelen
11 jaar geleden
€ 46,50 als ik me niet vergis ;)

Ik ben vorig jaar van eindhoven naar Schiphol gegaan. Hopelijk laat mijn geheugen me niet in de steek ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Heen en terug.