Wat kost een treinticket van Amsterdam centrum naar Eindhoven luchthaven?

Hallo,

weet iemand wat een treinticket van Amsterdam centrum naar Eindhoven luchthaven zo ongeveer kost?

P.S.: weet iemand toevallig ook hoeveel overstappen er zijn van A'dam Centrum naar Eindhoven luchthaven? Of zijn er ook rechtstreekse treinen?

Ik ben 23 jaar en student...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit kost (2e klas): vol tarief: 19,53 euro. Gereduceerd tarief (met korting): 12,53 euro. Er gaat van Amsterdam Centraal een directe trein naar station Eindhoven. In station Eindhoven stap je over op een bus. (in mijn zoektocht lijn 401) Je hebt dus één overstap.

Een enkeltje naar Eindhoven is 18 euro. Vandaar moet je met de bus naar het vliegveld. Dat is in Eindhoven nog niet zo groot dat het een eigen station heeft. Die prijs is zinder korting, dus als je studentenkorting OV hebt is het minder natuurlijk en oja max 1 keer overstappen Toegevoegd na 9 minuten: oeps ik heb vanaf schiphol gerekend, maar veel zal dat niet schelen

€ 46,50 als ik me niet vergis ;) Ik ben vorig jaar van eindhoven naar Schiphol gegaan. Hopelijk laat mijn geheugen me niet in de steek ;) Toegevoegd na 1 minuut: Heen en terug.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100