ik vermoed dat het geldig is tot de laatste trein van de dienstregeling van die dag.
Dat je niet aangehouden wordt als je na 12 uur instapt om terug naar huis te gaan, maar dat je wel een nieuw kaartje moet hebben voor de eerste trein die rijdt in het nieuwe rooster van die dag
13 jaar geleden
Volgens http://www.ns.nl/cs/Satellite/reizigers/alles-over-uw-reis/vervoerbewijzen/geldig-kaartje is het kaartje geldig op de datum die erop staat, tot de volgende ochtend 4.00 uur.
Amadea
13 jaar geleden
Klopt, tot 04.00..