wat zijn de kosten van de taxi van Station A.dam sloterdijk naar het Slotervaartziekenhuis?

de afstand is ongeveer 8 km.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar is geen antwoord op te geven omdat een taxibedrijf zelf de prijzen mag berekenen als ze maar niet over het maximum heen gaan.

Het maximum staat in de bron en ik kom uit op: 2,66 starttarief + 15,6 voor 8 kilometer + 0,32 per minuut (geen idee hoelang het rijden is, hoeveel verkeerslichten je hebt en of het tijdens de spits is. Als het 10 min zou zijn is het dus 3,20).

Samen kom ik dan op ongeveer 21,50.