Wanneer mag ik een 40 procent korting kaartje kopen voor ns trein?

Ook met een maandtrajectabboment, maar als je op een ander traject wil reizen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

Het Voordeelurenabonnement is niet meer verkrijgbaar. Bent u al in het bezit van een Voordeelurenabonnement dan kunt u deze nog wel blijven verlengen.
Met een Voordeelurenabonnement krijgt u 40% korting op alle treinreizen in Nederland. Het abonnementsgeld is € 60 per jaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je 11 jaar of jonger bent mag je altijd met 40% korting reizen anders moet je een voordeeluren abbo hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een Dal Voordeel abonnement ontvang je in de daluren (na 9 uur 's morgens op werkdagen) én het weekend 40% korting op je treinreizen in Nederland.

Met een Altijd Voordeel abonnement ontvang je standaard 20% korting op je treinreis, maar in de daluren of in het weekend verdubbelt dat naar 40%.

Met een Weekend Vrij abonnement stap je vanaf vrijdagavond tot en met zondagnacht onbeperkt de trein in. En ontvang je bovendien door de week 40% korting in de daluren.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je een maandtrajectabonnement hebt kan je een maand onbeperkt op dat traject kosteloos reizen. Drie mensen mogen eventueel met jou meereizen met 40% korting, op datzelfde traject.
Maar wil je andere spoorwegen bereizen dan krijg je daar met dat trajectabonnement géén korting op.
Amadea