Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Officieel proberen de verschillende instanties de twee minuten stilte in acht te nemen waar mogelijk. Buschauffeurs worden verzocht een veilige plek te zoeken om stil te staan. Zelfs het vliegverkeer houdt hier rekening mee. inkomende vliegtuigen landen voor 20.00 uur en vliegtuigen die tussen 19.50 en 20.03 horen te landen blijven op 3,5km hoogte vliegen tot ze kunnen landen na 20.03

Toegevoegd na 1 minuut:
correctie: sorry, de vliegtuigen tussen 19.50 en 20.03 die horen te vertrekken blijven aan de grond en vliegtuigen die willen landen blijven op 3,5 km hoogte tot ze wel kunnen landen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Openbaar Vervoer De NS zet om 20:00 uur de treinen 2 minuten stil. Ook andere openbaar vervoermaatschappijen passen hun dienstregeling op 4 mei aan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf ooi meegemaakt dat op 4 mei de bus waarin ik onderweg naar huis was langs de kant van de weg stilhield om 20:00 uur, om ver volgens na vij minuten weer verder te reizen.

Dus ja.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik had blijkbaar last van een haperend toetsen bord. Of dat kanon kwam wat hard aan.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
ja alles ligt 2 minuten stil bij het gehele ov
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding