Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn NS-abonnement wordt automatisch verlengd, hoe kan ik dat stoppen?

Kan ik dit nog op zeggen

5 maanden geleden
Ritsuka
5 maanden geleden
Dat gebeurt bij elk abonnement, als je wilt dat het stopt, dan moet je het zelf opzeggen.
Inekez1
5 maanden geleden
https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/abonnement-opzeggen.html
tinus1969
5 maanden geleden
In Nederland is het normaal dat abonnementen automatisch worden verlengd. Meestal zijn abonnementen na de eerste verlenging per maand opzegbaar.
KleinDuimpje
5 maanden geleden
Inderdaad per maand opzegbaar.
(Al na één maand) https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/abonnement-opzeggen.html
(Dezelfde link als van inekez1)
Oswald
5 maanden geleden
Oké , snap niet waarom er zo'n druk op staat.
Ze dreigen met incassobureau. Even kijken
of ik er zo uit kom met deze informatie.
KleinDuimpje
5 maanden geleden
Ze schijnen inderdaad snel te zeggen dat ze een incassobureau inschakelen.
Lees maar eens: https://community.ns.nl/abonnementen-2/dreigementen-deurwaarder-langs-sturen-om-8-30-euro-te-incasseren-74898
tinus1969
5 maanden geleden
@Oswald, je moet wel betalen tot en met de opzegging.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Als je NS-abonnement automatisch verlengd wordt, zou je dit meestal voor een bepaalde datum kunnen opzeggen. Vaak staat er in de voorwaarden tot wanneer je het abonnement kan opzeggen zonder dat het weer verlening kost.

Je kunt dit doen via de NS-website of de app. Controleer ook je e-mail voor herinneringen of bevestigingen over de verlenging, want daar staat vaak precies wat je moet doen.

Wie heeft er ervaring met het opzeggen van een NS-abonnement? Hebben jullie tips of dingen waarop je moet letten?
(Lees meer...)
5 maanden geleden
Hé Oswald, het NS-abonnement is via jouw account mijn.ns.nl of via de mobiele app opzegbaar. Als je er niet uitkomt is de klantenservice van de NS bereikbaar via: www.ns.nl/klantenservice
(Lees meer...)
5 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing