Waar kan ik goedkoop een dagkaart voor de NS kopen?

Binnenkort moet ik vanuit het zuiden van Nederland met de trein afreizen naar Leeuwaarden. Een retour kost maar liefst €50. Weet iemand hoe ik goedkoper kan reizen, bijvoorbeeld met een actie van een bepaalde winkel? Ik weet dat Kruidvat goedkope dagkaarten heeft, maar die zijn alleen in het weekend geldig en ik moet waarschijnlijk doordeweeks reizen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

bij de spoorweg winkel heb je ook altijd leuke aanbiediningen volgens mij heb ik een keer gezien dat je voor 44 euro (zo'n bedrag) kon rijzen met zijn tweën
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit verschilt natuurlijk per periode. Ik kan u hierbij laten weten dat kruidvat ns voordeeldagkaarten verkoopt voor maar 14,99. Mijn advies is om ah, kruidvat, blokker en hema in de gaten te houden voor deze voordeelkaarten. Ook kan je eens een kijkje nemen in de spoordeelwinkel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik les nu net dat u op de hoogte bent van de kruidvat actie, helaas kan ik u melden dat er op dit moment geen andere acties van winkels zijn. De spoordeelwinkel is dan een goede keuze.
Amadea
10 jaar geleden
In de vraag staat echter al dat die Kruidvat kaart alleen op een zaterdag of zondag geldig is en dus niet bruikbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is binnenkort? Ik heb n actie gevonden die geldig is tot en met 13 oktober. http://www.treinkaartkorting.nl/ns-dagkaart.php En verder staat Marktplaats vol met NS dagkaarten...
http://www.marktplaats.nl/z/dagkaart-ns.html?query=dagkaart+ns
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die is uitverkocht Linda ;)
Daar in tegen is Marktplaats een goede tip.