Hoe kom ik van Leiden Centraal naar Zwolle zo goedkoop (legaal) mogelijk?

2e klas snap ik, hoe kom ik aan korting?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Een baantje nemen als cateraar. Dan loop je met zo'n pak dranken op je rug door de trein. Op die manier *krijg* je zelfs geld voor je reis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie oplossing!

Het beste antwoord

Bij de blokker hebben ze nu een speciaal treinkaartje. Dan kan je een dag onbeperkt reizen voor bepaald bedrag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, weet je ook hoeveel ongeveer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, en voor die 29,95 euro kun je met zijn tweeën reizen.

Andere antwoorden (7)

Liften is het goedkoopst.
En net zo legaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is pas korting als je een kortingkaart koopt. Die kortingkaart kost veel geld. Wat je kan doen is na 9 reizen met een kaartje met korting en aan de mevrouw of meneer naast je vragen of hij of zij een kortingkaart heeft en zo ja, of jij met hem of haar mag meereizen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
By het kruidvat verkopen ze er vaker voor 12,50 euro. Daar kun je n dag lang kris kras in het weekend mee door nl reizen. Na 11 juli verkopen ze er weer! Hou t reclameblaadje in de gaten! K neem er altyd 6 tot 8 altyd handig. Succes!

Toegevoegd na 8 minuten:
De kaartjes zijn na 9 uur geldig. Maar als je bv de trein van 08.50 neemt is dat geen probleem!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met de fiets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een kaartje met korting, en vraag vervolgens mensen op het perron die eruit zien als student of je met ze mee mag reizen. Dan kun je gebruik maken van de samenreiskorting die ze op hun studenten-OV-kaart hebben.

Trek er wel tijd voor uit: misschien moet je een trein laten gaan als je nog niemand gevonden hebt, en misschien moet je onderweg een nieuwe student zoeken als de student met wie je meereist niet het hele traject aflegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lopen, aangezien het je klaarblijkelijk niet uitmaakt hoe lang de rit duurt, lijkt lopen mij het handigst. Ook nog eens goed voor je conditie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is altijd wel iemand in de trein die een kortings kaart heeft en op die manier pak je toch mooi 40 % korting op je reis en je houd er ook vaak nog een leuk gesprekje aan over Soms wel even zoeken in de trein maar er zijn vaak wel mensen vooral wat ouderen die een kortingskaart hebben