Liggen spoor 6 en 7 op hetzelfde perron in Breda?

Ik heb een overstap van 3 min en vraag me af of ik dit haal

6 maanden geleden
2.3K
ronron1212
6 maanden geleden
die liggen tegenover elkaar maar dat moet je kunnen halen
HannekeJanssen
6 maanden geleden
Mocht je slechter/ langzamer lopen, en het is echt noodzakelijk dat je op tijd komt: kijk even op je reisplanner of je als eerste trein een eerdere trein kunt nemen (maar dat had je misschien zelf al bedacht...)

Antwoorden (2)

Nee, spoor 6 en 7 liggen niet aan hetzelfde perron. Je zult via tunnel of brug naar het andere perron moeten.

Klik in de link op het plaatje van de plattegrond voor een grotere versie.
6 maanden geleden
Perron 6 en 7 liggen tegenover elkaar.
Je zult dus vlak bij de overbrugging (als dat mogelijk is) uit moeten stappen, om binnen drie minuten naar het andere perron te lopen
https://plattegrondstation.nl/plattegrond/108.jpg
6 maanden geleden