hoe duur is een buskaartje als je van centraal tilburg naar de euroscoop moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies een jaar geleden waren bus(dag)kaartjes in NB €3,00. Is dat niet meer zo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat is er mis met even kijken op OV9292.nl????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is dat?? ik ben 114 youknow -____-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je ziet op die site alleen wat je kwijt bent als je met een OV-chipkaart reist, dacht ik..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Thessa, dat is een gratis planner voor een reis met het Nederlandse openbaar vervoer - trein, bus, tram en metro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je bent 14 en dus??? Jullie weten toch zoveel van internet, gamen, googelen etc etc. Je kunt toch zelf wel enige moeite doen om dit op te zoeken? Wij hoeven niet aan het werk gezet te worden. door jou. Je bent 14 you know, dusssssssssss barst je van de energie en kan je dit net zo goed zelf even oplossen.
Ik zou zeggen: googel eens wat! Use your fantasy!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Bubbel, het was geen eis, maar een vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik weet dat dit een vraag is, vandaar ook Goeie Vraag. Het valt me op hoe gemakzuchtig sommige mensen hier soms zijn. Als ik in Franeker woon dan moet ik dit toch ook gaan opzoeken? Dan kan zij dat zeker ook wel zelf, dat is wat ik bedoel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap wat je bedoelt, het grote deel van de vragen die hier worden gesteld zijn inderdaad geen "goede" vragen, en te beantwoorden binnen een minuutje als gewoon een zoekmachine wordt gebruikt, maar zo'n reactie zal daar helaas geen verandering in brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om bewustwording. Uiteindelijk kan dit tot gedragsverandering leiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laten we dat hopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jhaa ik zal me leven beteren xD

Het beste antwoord

Je kunt een dagkaartje kopen voor €3,00. Hij is dus de hele dag geldig, en je kunt ermee heen, en weer terug.

Ik kan de route niet berekenen via m'n mobiel, dus hoeveel je kwijt bent als je reist met een OV-chipkaart, kan ik niet zien, daarvoor kun je kijken op www.9292ov.nl. Ik denk dat je met zo'n dagkaartje goedkoper uit bent.

Toegevoegd na 2 uur:
Blijkbaar kost een enkeltje nu €3,00. Wist ik niet, aangezien ik in Zuid-Holland woon. Volgens de site van Veolia zijn dagkaartjes nog wél €3,00.