Kan je een ov dag kaart voor de metro en bus kopen in de bus?

Ik wil het dan kopen in een R-net bus maar kan ik dan zo’n kaartje kopen voor de hele regio dus ook voor RET metro’s en dus de bus

een jaar geleden
1.6K
ronron1212
een jaar geleden
Die kaart ts bedoeld om met metro bus en tram te kunnen reizen.

Antwoorden (1)

Een dagkaart gaat per vervoerder. Bij de RET is ie niet meer te koop in de bus. R-net is gewoon een keurmerk.
'R-net is het keurmerk voor hoogwaardig openbaar vervoer in de Randstad. Het staat voor betrouwbaar, frequent en comfortabel openbaar vervoer. De treinen, metro’s, trams en bussen van R-net hebben allemaal dezelfde herkenbare rood-grijze uitstraling. '
Bij RET kan je nog wel een kaartje voor 2 uur kopen.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
ronron1212
een jaar geleden
Goed om te weten! Voor de veiligheid van ons allemaal wil de RET zo weinig mogelijk contant geld in de voertuigen hebben. Daarom worden er geen RET Dagkaarten in de bus en tram verkocht. Koop je Dagkaart bij de verkoop- of oplaadautomaten op de metrostations, Rotterdam The Hague Airport of bij één van de RET Servicepunten. RET 2 uur kun je nog wel in de bus en tram kopen.