Een conducteur zei mij vandaag dat hij morgen WEL geldig is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op mijn OV kaart uit 2009 staan alle feestdagen waarop je niet mag reizen. Heb even gekeken... weet niet of het inmiddels veranderd is, maar hemelvaartsdag is een feestdag, en dan moet je dus lappen om te reizen.

Toegevoegd na 2 minuten:
ah, ImaginaryGirl heeft me het tegendeel bewezen. Lekker gratis reizen dus :).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij heb jij wel gelijk hoor! Zo'n feestdag geldt als een weekenddag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar wel met korting. Ik was weer eens te snel.
Niet gratis maar wel met korting

Toegevoegd na 3 minuten:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Studenten_OV-chipkaart ik snap er geen bal meer van maar volgens mij is het gewoon betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NOu snap ik er niks meer van en bij deze staat weer wat anders de eerste is van 2010en de tweede is van 2011 http://www.lsvb.nl/nieuws/200411-geldigheid-studentenov-op.html
Nee, het vrij reizen geldt alleen voor houders van de weekend OV jaarkaart. Op de week OV jaarkaart krijg je op feestdagen 40% korting op het treinkaartje. Hemelvaartsdag valt onder de feestdagen in 2011.
Amadea