welke ikea vestiging is het best te bereiken met de trein?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.9K
Ritsuka
4 jaar geleden
Denk er wel aan dat je ook terugmoet met de trein, niet te veel billy kasten kopen ;)
SentWierda
4 jaar geleden
Het hangt af van de definitie van 'trein'. Als de metro ook tot de treinen wordt gerekend dan komt Amsterdam in aanmerking. Metrostation Bullewijk is op loopafstand van Ikea aan de Hullenbergweg (naast de Gaasperdammerweg). Veel Amsterdammers weten dit: ze reizen naar metrostation Bullewijk en lopen naar Ikea. Lichte en kleine spullen mee terugnemen is dan geen probleem.

Antwoorden (1)

Haarlem Spaarnwoude.
Plaatje bij antwoord
SimonV