hoe duur is een treinrit van venlo naar dusseldorf?

Vorig jaar ging ik met 2 andere vriendinnen naar Düsseldorf toen betaalden we voor 3 personen in totaal €38,20 via een apparaat bij Venlo. en dat was dan ook nog een retourtje. nu is mijn vraag hoe duur het ongeveer is voor 2 personen? (want aan de ene kant is het hartstikke goedkoop en dat is ook heel fijn, maar omdat t zo goedkoop is kan ik het beter toch nog ff navragen van retourtjes en hoe duur het dan is.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Je hebt de vorige keer blijkbaar een 24 uurs groepsticket voor 3 personen, voor de zogenaamde VRR preisstufe D gekocht. Voor twee personen is de prijs EUR 34.20; voor drie personen EUR 39.30 (en voor één persoon EUR 29.10, groepsreizen loont dus!).
Deze 24 uurs tickets kun je ook vantevoren online kopen, zie link.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
dankjewel!!! dat is fijn om te weten want dan is t niet bijvoorbeeld veel duurder geworden