Wanneer gaat mijn studentenov in?

Bij de mensen die ‘m al hadden kunnen ze vanaf 16 augustus weer reizen. Maar hoe zit het dan met de mensen met een nieuwe studentenov. Ik heb m al 1 maand geleden gekoppeld. Gaat die bij dan ook in op 16 augustus?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K
Amadea
5 jaar geleden
Geldt die voor door de week, alleen in het weekend, of zowel week als weekend?
Parra187
5 jaar geleden
als het goed is aan het begin van het studiejaar, dus op 1 september maar dit kun je zelf inzien op duo.nl

Antwoorden (1)

Dat kun je alleen zelf checken op mijn.duo.nl (https://duo.nl/particulier/deurmat/service/inloggen-op-mijn-duo.jsp). Het hangt namelijk af van de datum waarop jouw recht op studiefinanciering ingaat.
Amadea