Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijgt Spijkenisse in 2018 nieuwe bussen?

Hallo ik heb een vragje ik lees veel dingen over nieuwe dienstregeling ebs en andere dingen maar ik snap het niet echt krijgt spijkenisse nieuwe bussen of hoe zit dat met vriendelijke groet

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K
Ritsuka
6 jaar geleden
Ik denk dat je hiervoor het beste het busbedrijf in kwestie kan bellen of mailen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Voor een nieuwe dienstregeling heb je niet per se nieuwe bussen nodig toch? De tijden worden hier en daar aangepast, soms krijgt de ene lijn extra diensten en een andere minder, dan kan over het algemeen met het bestaande aantal bussen ingevuld worden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat duurt nog even, maar eind van dit jaar vervalt de concessie die Connexxion nu heeft. Met ingang van 9 december 2018 wordt het openbaar (bus)vervoer in de regio Voorne-Putten verzorgt door EBS.
EBS schaft hiervoor 49 nieuwe bussen aan, met wifi, usb-aansluitingen, airconditioning en actuele reisinformatie op de displays. Deze bussen rijden op groengas, waardoor de CO2-uitstoot van het vervoer met 66 procent wordt verminderd.
(Lees meer...)
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding