U kunt geen gebruik maken van deze korting op werkdagen tussen 6:30 uur en 9:00 uur en tussen 16.00 uur en 18:30 uur. Op alle overige tijdstippen maakt u gebruik van de daluren-korting. Dit geldt eveneens voor de zaterdagen en zon- en feestdagen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor negenen op werkdagen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Dat geldt voor de oude NS kortingkaart; bij de nieuwe Dalkortingskaart kun je tussen 16:00 en 18:30 ook niet met korting reizen. Ik weet niet of je specifiek deze kaart bedoelt. Bij de bus heb je ook regionale kortingskaarten waarbij de korting na negenen geldt.