Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik weer een nieuwe studenten-OV chipkaart aanvragen na een jaartje tussenuit?

Aankomend schooljaar ga ik weer terug naar het MBO (was er een jaartje tussen uit). Binnenkort ontvang ik weer stufie. Moet ik nu ook een nieuwe studenten ov aanvragen? (pasfoto insturen e.d.) OF kunnen ze op mijn oude pasje het reisproduct er weer opzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
869

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

ik vermoed dat je het weer aan moet vragen, ze sturen niets zomaar op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je studenten ov chipkaart nog hebt, waar dus eerder ook een studentenreisproduct op is gezet, dat wordt je week- of weekendabonnement daar automatisch voor klaargezet. Je kunt dan dus net dat pasje naar een ophaalpunt op het station of bij de AH.
Heb je wel een ov chipkaart maar heeft daar nog nooit een week- of weekendabonnement op gestaan van DUO, bel dan even met 0900-0980 voor een koppelingsformulier.
Heb je helemaal geen OV chipkaart, ga dan naar www.studentenreisproduct.nl en volg de vragen die je met ja of nee kunt beantwoorden. Die leiden je dan simpel naar de pagina waar uitgelegd wordt wat je moet doen.

Veel plezier met je studie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh en als je voor je vorige studie je reisproduct hebt stopgezet, controleer met je DigiD dan even op www.ib-groep.nl of je je voorkeur goed hebt doorgegeven.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding