Omdat in Japan alles erg precies en getimed gaat. Als bijv een Japanse treinmachinist 2 seconde later is spreken ze in Japan al van een ramp terwijl hier bij de NS als de trein driekwartier later komt er nog niks aan de hand is.

Alles in Japan gaat snel en precies omdat het zo druk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij omdat er in Japan is bepaald dat de bomen na zoveel tijd weer omhoog gaan en in ons land weer een andere tijd is. Een en ander is afhankelijk van de gemaakte afspraken