hoe kan ik het snelste zoveel mogelijk treinreizigers bereieken ? Dit in verband met een fiets die ik verloren ben in de trein

de ns heeft 'm niet gevonden. ik heb ook geen idee in welke categorie deze vraag het beste thuishoort. Mijn vraag is dus; welke sites en andere media.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Misschien is twitter iets of n advertentie in n regionale en landelijke krant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga op het betreffende station staan met een spandoek.
14 jaar geleden
Zet een oproepje in een van die gratis krantjes die je op het station krijgt. Er is er ook een met een eigen hashtag die de leukste tweets ook afdrukt. Het is het proberen waard!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk hier eens:

http://www.doormijverloren.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-Je kunt een briefje in het station ophangen
-je kunt een berichtje in een lokale krant laten zetten.
-je kunt aan het spoorpersonel vragen of zij een fiets hebben gevonden, en ergens hebben weggezet,...