Hoelang duurt het voordat een vergeten uitcheck zichtbaar is?

De reishistorie is al wel zichtbaar op www.ov-chipkaart.nl. De laatste transactie was een check-in. Www.uitcheckgemist.nl geeft aan dat er geen reizen zijn met een vergeten uitcheck.

---

Door een storing is het mij op 1 juli niet gelukt om uit te checken met een ov-chipkaart in de bus. Op 2 juli kon ik de reishistorie zien op http://www.ov-chipkaart.nl. De laatste transactie is inderdaad een check-in.

Als ik mijn gegevens invoer op http://www.uitcheckgemist.nl, dan geeft de website aan dat er geen ritten zijn gevonden waarbij niet is uitgecheckt.

Waarom geeft deze website dat aan? Volgens de reishistorie, die al lang te zien is, is mijn laatste transactie een check-in.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Dat duurt vrij lang.
Mogelijk is het begin augustus zichtbaar, zo niet begin september.

Dit systeem om je geld terug te krijgen werkt goed, maar je moet geduld hebben.

Om het niet te vergeten in je agenda een aantekening maken voor3 augustus:
Controle "Uitchecken gemist 1 juli"